هم اتاقی

خرید بک لینک

اهل غیبت نیستم..اهل درد و دل هم نیستم.. اگر کسانی باشند که رفتارشان مرا به فکر وادارد اما...انوقت...مینویسم..

هم اتاقی هایم........در طول روزهای ماه کریم رمضان. ریاضتی به خود داده.. و سعی می کنند از توجه به جسم دور شده و از حرص به خوراک و ..برحذرباشند.. اما ..در طول روز آنقدر کسل برخورد میکنند با زندگی...که می خوابند.. و کارهای ضرور یشان را هم نمی توانند انجام دهند. اما...شب که فرا می رسد.. کارهایشان می ماند تا خستگی روزه را از خود دور کنند و کمی انرژی تجدید شود.. و تا حدوا ساعت یک هم که نمیخواهند خاموشی بزنند..حتی اگر هیچی نگویم وخموش بمانم..آنها تا ساعت سه بیدارند و آرزوی خاموشی را با خودبه خواب می برم...!!!!!!

و اما من .. این مدت خیلی بااین رفتار آنها کنار می آمدم.. تا اینکه یکشب بالاخره بمن گفتند که تو زود می خوابی و ما کار داریم.. حالا کارشان چیست؟ کارهایی که تا ساعت ده یازده صبح می توانند انجام دهند و به جایش استراحت می کنند.. مرگ بر ادعا هایی که دین را اینگونه مزخرف تعریف می کند و مرگ بر اینگونه دینداری .. از آدم هایی که عامی برخورد می کنند و دین را اینگونه تعریف میکنند بیزاری میجویم.. و از مملکتی که تنها به نام انقلابی که میراث عده ای قلیل و جان بر کف بوده ...خود را نگه می دارد..و اما مردم را در جهل نگه می دارد وحکومت عده ای قدرتمند را بر فرو ریختن جهل ترجیح می دهد.. و از مردمی که روز و شب ها می گذرد و همچنان عمرشان را پای عقایدشان که از آسمان هفتم تا زمین پایین آورده اند..می گذرانند و نه دنبال اینند که خود را تغییر بدهند و پله ای به آن مغز دین نزدیک شوند. همچنان بر دین شنیداری و روایی تاکید دارند نه دین زیستنی و عملی.

و اما عصر دیدم که باز از یکی تعریف میکنند که فلان کسی که او را هم نمیشناسیم و فقط نامش به زبان هاافتاده ..( به خاطر یک صوتی به نام اذان که ما را به زیستن خدا دعوت میکند.. )!! او زمانی بوده که امام عصر را ملاقات میکند...بنابر این انقلاب ما انقلاب حق است.. من حرفم این هست..که ای بابا ...اولا که ما نسلی از انقلاب دوربوده ایم ..و انقلاب مال ما نیست..حتی اگر برحق باشد بازهم ما برای اتفاق افتادنش کاری نکردیم.. حالا اینکه ما عوامل انقلاب ارادت داریم یانه بحثی دیگر است که مطرح کردنش خیلی باید عقلانی تر صورت بگیرد و نه از کانال این حرف های احساسی که در شان تعالی و رشد شعور آدمی نیست...من حرفم اینست که شما انسان تربیت نمی کنید.. شما دلسوز دین پیامبری نیستید..و شما فقط اعتقاد دارید که انقلابتان آبروی اسلام است در صورتی که انسانیت را فدای این نام و نشان ها و مفاهیم میکنید و اسلام کشته ی همین انسانیت هست..که شما دیگر نمی شناسید. بگذارید که نشانی انقلاب را به شما بگویم انقلاب یک جریان هست.. انقلاب همانگونه که یکبار با تمام شدت انجام گرفت .. هر روز باید صورت بگیرد..ولی عده ای آمدند و مهری زدند به نام خودشان کردند..آنهم نه عوامل اصلی و بی ادعایی که با شیوه زندگی ساده و عارفانه شان انقلاب را در دل ها ایجاد کردن.. که آنها بسیار بی ادعا بودند و توجه شان به انقلاب درونی و خرد انسان ها بود نه جریان های سیاسی و مفاهیم لفظی..... بنابراین به جای این حرف های احساسی.. به ما بگویید که ما می ترسیم قدرت را ازما بگیرید.. چرا دست و پا میزنید که قدرتتان را بااین چرندیات حفظ کنید... اینقدر غیر منطقی حرف می زنند که ...

دلم خونه..... از بی فکری دانشجویانی..

هم اتاقی...

ما را در سایت هم اتاقی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: جمعه 11 خرداد 1397 ساعت: 18:54

صفحه بندی